INTERIM BILLING SPECIALIST

Organisatie

Voor een multinational zijn we voor de Nederlandse activiteiten op zoek naar een Billing specialist. Door een vertrekkende medewerker op korte termijn staat er een vacature open. Omdat het zeer kort dag is en er geen gaten in de bezetting wenselijk zijn, zijn wij met spoed op zoek naar een interim Billing specialist.

Wat ga je doen?

  • Maken van draaitabellen om de verschillen van diverse facturatie bestanden in kaart te brengen;
  • Verschillen tussen ontvangen en gefactureerde bestanden analyseren en rapporteren;
  • Procesbeheersing;
  • Controleren en verklaren (balansspecificatie) van de tussenrekeningen / grootboeken
  • Opstellen van facturen conform klant specifieke wensen;
  • Efficiency en verbeteringen realiseren samen met jouw collega’s en klanten;
  • Fungeren als vraagbaak voor de BS Officers;
  • Nadenken over efficiency en verbeteringen samen met jouw collega’s en klanten ;
  • Controle of de werkwijze aan de SOx-wetgeving voldoet;
  • Deelnemen aan projecten;
  • Contact onderhouden en trainen van collega’s in India;
  • Meedenken met commercie over klantgerichte oplossingen op het gebied van facturatie.

Waar moet je aan voldoen?

  • Excel kent voor jou geen geheimen, voorkeur gevorderde kennis en kennis VBA Macro;
  • Ervaring met grootboek administratie;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een financieel administratieve functie, bij voorkeur in Controlling, Accounts Receivable of Debiteuren;
  • Beschikt over HBO werk- en denkniveau;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Goede kennis van de Nederlandse én Engelse taal (in woord en geschrift).

Wat is het aanbod?

  • Start per direct
  • 5 dagen per week
  • Goed tarief

Voor meer informatie, neem dan contact op.